Wednesday, February 16, 2011

Its A Good Sunday

It was definitely a Good Sunday when my funny friends came by surprise
(walaupun takde surprise mane, bajet daah) :p


Thank you girlfies *hugs*

On a second note. I had my 1st ever experience being warded @ Prince Court Medical Centre (PCMC) last Thursday. Had to undergo a so-called procedure.

sempat la kaaan :p


I was anesthetized for about 3 hours, and tak sedar apa2 bangun2 the surgery was done. Kepala sangat berat tho ughh tidooo je the next few hours. Nurses kept coming in every 30mins to check my blood pressure, which kept getting lower (as low as 83/55 haha) sampai nurse pun risau.

tak suke bende ni nyuuu.. :(


Was on drip which until now the back of my right hand masih rasa nyut2. Slept there. Woke up, breakfast, mandi sana. Got a couple of my sweet colleagues yang datang melawat (dan marah2 membebel2 bcos I didnt tell anyone except my boss). & checked out by evening.


post-surgery effect. ugh.

7 comments:

oyenks said...

tak puas hati kenapa gambar ain and diba lagi comel! Padahal satu pose ajeeeee kot pic tuh! humphhh!

izza` said...

sebab idja pndai amek gmba! :p takpe boyen, gmbar kite lg ceria, gmba drg control cun je bluek :p

profwacko said...

get well soon..

saa said...

Izza! sangat tekejut tadi ida btaw pasal surgery neh. tapi macam da sihat je neh siap post blog. ha ha tapi ade la risau sket... hope everything's fine.

p.s: kalo dalam setahun xde penyakit x sah eh izza?

kilique said...

OMG meow! What kind of surgery?? Sa terkejut ni td baca. Ok sdh ka? Sempat jg buat gaya "peace" aa. haha.. xD

izza` said...

thnks ProfWacko

Saa~ sihat je :)
p/s: ko tau2 je lah kwn ko nih saa.. drama queen sket kaaan

Kilique heee sy buat 'nose-job'. hahaha :p

AkUiStInI3 said...

meow...surgery?? what happened? jgn bgtau sy,,ko buat nose-job tu..sy mau jwpn pasti..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...