Sunday, January 10, 2010

Laporan Exclusive konon (2)

Post ini bertajuk Laporan Exclusive konon (2) sebab dulu dah pernah buat laporan exclusive jugak. Read Laporan Exclusive konon.
p/s: sebenarnye nak tulis exclusive tu dlm BM, tapi x reti eja. eksklusif? esklusif? eksukusit? ugh.

Semalam kaan. Time I nak keluar dari my apartment, nak drive gi KLIA la ni, pick up my parents. As I got to the exit gate, ade la seketul kereta Waja kat depan I ni. Apehal lak kereta nieh, jalan la. I saw the driver - a foreigner la, Somalian kot, duk tengok kiri-kanan, as if undecided nak p mana.

Tiba-tiba.. kereta itu macam suddenly decided nak ke kanan, & dengan laju nye pulak tuh. As if ter over pijak pedal kot. & kabo0o00om!


Kereta tuh langgar tiang ambik tiket tu! (not the palang yg clearly visible in this pic tau). Can u just imagine how fast the car went? In a blink of an eye tau! Tiang tiket tuh dah kat bawah kereta, & the front side of the car remuk gila - macam kertas! Oh kereta Malaysia..

& the car couldn't reverse, tayar depan dah terangkat. Then I pun tak tau dah apa jadi la. I drove out. Puas hati sempat ambik gambar walaupun guna hp aje hehe. Aku mamarazzi berjaya hoyeah.

Later today as I got home, baru I saw the aftermath tempat kejadian. Took a pic from the same angle.


I guess the guard bodo2 tegakkan balik the tiang tiket je kot. Its not functioning anyway.

But wey, the kereta langgar till the whole tiang kat bawah kereta tau! Take a look at the pic again.


Gee. Imagine the damage. I mampu terbeliak je kejap sambil OMG OMG & tangan pantas korek handbag for phone, activate camera - snap!

You know you love me,
xoxo

6 comments:

profwacko said...

Foreigner ke driver dia??? Sure dia tak amik test ujian memandu JPJ. haha...

btw, sokong sape AJL?

mega_kong said...

layan je la..kasi ko berangan jd GG..hehehe

Taufik_Kepet said...

bese la 2... forener...
dia nak test kete dia kuat ke x.
sbb 2 dia langgar tiang 2...
so skang da terbukti la kete dia lg kuat sbb tiang 2 da mask bawh kete

Kenangan Lalu said...
This comment has been removed by the author.
Kenangan Lalu said...

Aku tak marahkan foreigner tuh, aku nak marah ko! Pe pekdah ko gie duduk dekat2 kereta yang dipandu foreigner?! Ko tak sayang kete ke Izza?! Its like general knowledge, oh-kay? Do not be near a foreign driver~ (Ayat2 yang sangat racist)

Charles T said...

hahaha!! sgt wartawan okee... mamarazzi hot!! XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...