Saturday, December 19, 2009

Perempuan Tinggi Pakai Apa Pun Cantik

Whats your say on the above mentioned topic?

It came across me today as I was rummaging thru my wardrobe. Then I saw some of my up-to-knee dresses (yg dah tak boleh pakai skrg). I tengok kat magazines like Dara.com, cantek je model2 die pakai dresses with long pants. Pesal I pakai jadi cam huduh gila? Eee. Rasa nak bakar baju seluar tuh (bukan nak bakar lemak sendiri kan haha)

So I posted this statement on my Facebook wall. & by God, what funny responses I got!

(click to enlarge. taknak pun takpe.)

Note: Pls ignore Ben yg menggedik with my Sabahan friends in the comments above :p


Btw. I had one of the craziest & fun-est day today. All unplanned!

Unplanned-ly, I went to my office today to finish of some work - despite its a public holiday.

Unplanned-ly, I went to buy a backpack for my soon oversea-traveling, in KLCC.

Unplanned-ly, as I got off the LRT at Tmn Melati, I drove to Alpha Angle, & shopped alone.

Unplanned-ly, Kak Darnih (my colleague) ajak I dinner with her.

Unplanned-ly, we went into the apetuh. like. Recreation Center? & Kak Darnih yg 1st time masuk tu changed RM20 for tokens! tu tak kira yg ditambah2. almost RM40 i think. adoiih~ memang main macam budak2 tak ingat dunia lah kami. Dari dance2 revolution, game tembak2 alien, pancut2 air..

lumba motosikal..

lumba kereta..

& the most tipu org punya game. kutip2 teddy nieh. Kak Darnih spent like RM20 kat sini je kot. Dapat teddy arnab yg sgt chomel! (yang ada price tag RM9.90 haha), yg Kak Darnih kasik kt I. So sweet~~ :D

Unplanned-ly, gi pasar malam kat Gombak yg besar! best2~~

Unplanned-ly, gi klinik & got myself jabbed with influenza vaccination - siap ada dapat buku International Certificates of Vaccination dari WHO youu~~ (terasa mcm household pet pun ada, kena vaccinate pulak ngee..)

Unplanned-ly, jumpa pet shop! suke suke! & Kak Darnih dah letak deposit untuk sekor kucing yg sangat chomel~! omg tak sabar nak jadi mak tiri kpd kucing ituh! XD

So. Iyea. Ingatkan keluar kejap je. Keluar noon, petang kang balik la. Tengok2. Till tengah malam! aiyok.. haha. I blame Kak Darnih! :P but thank you, I had a great time! :D

2 comments:

zara said...

btol2.. kalo dah tinggi, sume mende leh pakai. nampak cun je [ish jeles2]

oYaMa said...

tapi izza..tinggi2 nanti tua2 jadi krepot..bongkok~ hehe.. (Ayat penyedap hati~ kikii~)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...